Ernstig ongeval met oud legervoertuig bij Roswinkel

Dinsdagmiddag rond 13.55 uur is aan de Lagewijk NZ bij Roswinkel een ernstig ongeval gebeurd waarbij een oud legervoertuig in een sloot terecht is gekomen. De melding kwam met spoed binnen bij de hulpdiensten.

Meerdere ambulances en politie-eenheden werden ingezet. Ook het Mobiel Medisch Team (MMT) kwam ter plaatse om medische ondersteuning te verlenen.

Volgens omstanders zat er één persoon in het voertuig. De man ligt in de berm en is behandeld door het personeel van de traumahelikopter en ambulancepersoneel. Het slachtoffer is per ambulance naar het ziekenhuis overgebracht.

Hoe het voertuig in de sloot terecht is gekomen, is op dit moment nog onbekend. De politie doet onderzoek naar de toedracht van het ongeval.

Foto: YSMedia

Advertentie

Laatste Nieuws

Laatste nieuws